21 Mayıs 2012 Pazartesi

ÖNCE CANAN SONRA CAN?????

    Bu nasıl bir huydur ben kendimi çözemedim?Nedense hep önce karşımdakini sonra kendimi düşünen bir kişiyim.Bu benim karakterim galiba.İstiyorum ki herkese elimden gelen birşey varsa yardımcı olayım.Ama bazen bu huyum aşırılığa kaçabiliyor,karşımdaki yüzüme karşı söylemese de ''eeee yeter be amma da karışıyor,herşeye burnunu sokuyor'' diye düşünüyor sanıyorum.Aslında niyetim herşeye maydanoz olmak değil.Ama insanlara yardım edebiliyorsam bu beni mutlu ediyor.
  
    Mesela dün kuzenim sözlendi.Ben de onun için yüzüğüydü,çiçeğiydi,çikolatasıydı koşturdum.Sakın yanlış anlaşılmasın severek ve isteyerek yapıyorum tüm bunları.Bir de kimseyi karıştırtmıyorum,''bana bırakın ben hallederim'' diyorum.Cuma Günü bu işleri halletmek için bir yağmura yakalandık ki Levent'le,trafik te kilit,sırılsıklam olduk ve Çağlayan-Şişli-Mecidiyeköy-Çağlayan arası yürümek zorunda kaldığımızdan çok yorulduk.Şişli'de 19 Mayıs yürüyüşü için asılan bayrakları görüp ''Ay bayraklar sırılsıklam olmuşşş'' dedim üzülerek.Levent te bana ''sen kendi halini düşünmüyor da bayraklar ıslandı diye mi üzülüyorsun?'' dedi.

     Aslında önce can sonra canan ama ben bazen önce canan sonra can diyorum.Sizce iyi mi diyorum kötü mü diyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder